Ies... si vad oameni care n-au chef de munca. M-am saturat de cretinii care imi
cer 400.000 sa imi monteze o priza, munca pe care o faci singur intr-un minut,
si sa imi spuna "domne atata se cere pe piata". Si nu, nu ma refer la gaura in
pereti, tras fire, etc, ci doar montajul unei prize. Si exemplele pot continua.
Gasesti greu oameni muncitori si cine imi spune ca nu exista de munca, sa isi
arunce statisticile pe geam si sa se tina bine de ele.

Urmatoarea generatie a Romaniei o sa traiasca din pensiile parintilor si
ajutoarele sociale. Asta e previziunea mea momentan. Suntem o tara plina de
hoti
cu gulere albe, care fura legal.

Cu CIP-ul... sincer n-am nimic de ascuns. Am si buletin, si mobil si numar la
masina, deci sunt deja destul de usor de urmarit si nu imi fac griji ca ma
urmareste cine stie cine, si daca o face mi se rupe:) Chiar as prefera uneori
sa
nu mai trebuiasca sa car buletinul dupa mine, bani etc. De parca cine vrea sa
scape de urmarire n-ar gasi metode sa isi scoata cipul.

Stii ca sunt de parere ca globalizarea este imposibila. Si acum 10 ani tot asa
zicea, ca globalizare, ca draci, ca cip-uri, si acum 20 de ani zicea lumea...
Si
America o sa cucereasca toata lumea in 5 ani, ca vine sfarsitul lumii, ca se
blocheaza toate calculatoarele si multe alte tampenii.

Ar fi mai interesant sa faci o lista cu previziunile adeverite in ultimii 20 de
ani vs hoax-uri. Te-ai minuna.

Gushterul