Apoi draga Gustere munca este un efort penibil si pentru unii, doar pentru
unii, necesar.

Asa e ! Cum zicea nenea Vadim ?
Sus Patria , jos Mafia ! :)))
La capitolul asta italienii nu ne mai ajung nici la glezne si sunt cu totul de
acord ca Romania a ajuns un stat totalitar mafiot !
Dar asa e in tenis, pardon, democratie. :))))

99% din populatie nu are nimic de ascuns si tocmai asta este foarte grav.
Cum te mai "convinge" cine trebuie, sa faci "ce trebuie", daca matale esti
imaculat ca un ingeras !
Chiar vrei sa iti spun cati dintre colegii mei de facultate dadeau cu
subsemnatul, pentru ca bunucul fusese taranist, unchiul legionar, tatal
aprozarist cu cateva mii de lei lipsa in gestiune, sau mama mai iute de picior
prin fabrica (cu maistrii) ?

Trebuie neica CIP-ul, trebuie, ca posturile oficiale de hoti au fost ocupate si
daca nu te prinde mici macar umbland pe la vecina prin "gradina", nu te "are"
serviciile cu nimic la mana !

Ce globalizare sa mai vina, ca trecu deja !
Acum se consolideaza, mintenas la Bucuresti se aduna cei 170 de membrii ai
Trilateralei.
Daca nu discuta despre "consolidare", intreb si eu ca prostul, de ce nu e
publica ?