Sa zicem atunci printr-un absurd ca se instituie o ordine. Cu toate ca nu vad
asiaticii, rusii, americanii, francezii, nemtii sub acelasi papuc si cantand
acelasi portativ. Ce ar rezolva? Sa zicem ca o sa aiba putere absoluta,
tipografie de bani si ce mai vrei. Asta facand abstractie de la 'nevoia de bani
si putere' pe care teoretic deja le au din plin de sunt in astfel de pozitii
cheie.

Ce pot sa faca? Sa adune cateva miliarde de oameni sa ii puna sa se sinucida
sau
ce? Bun o sa stie ca X sare la vecina in curte si o zguduie in fiecare seara,
ca
in Bucuresti fac 1 milion de oameni sex in fiecare noapte, so what? O sa
trebuiasca sa tina animalele bucuroase in batatura sa nu turbeze si sa se
razvrateasca. Ce mi-e ca e Basescu, ce mi-e ca e Trilaterala sau mai stiu eu ce
guvern din umbra. Cat nu imi da ce imi trebuie sa traiesc, normal ca iei bata
si
te duci sa "negociezi" daca nu exista alta cale.

Vreau sa vad si eu ordinea aia mondiala prin care o sa fortezi tu macar 1
milion
de oameni sa stea ca vitele in grajd fara libertate. Sa blochezi sansa la
fericire, nevoia de religie, cultura si progres, sex, mancare, bautura scrise
in
ADN-ul omului. Nu poti nici macar doi oameni sa ii aliniezi la aceeasi ordine.

In rest ce crezi ca doare pe cineva in basca faptul ca se intalnesc unii sa
creasca birul sau cine stie ce strategii au in plan? Pentru end-userul din mine
este la fel cum s-ar deschide o fabrica in Turcia de unde o sa importam ceva
mai
ieftin omorand o fabrica in Romania, doar la scara mai mare. Mi se rupe complet
ca dau banii pe taxe lu' X sau Y, stiu ca nu mi-i da inapoi :)

Daca s-ar intampla noua ordine important nu este sa te pui contra, pentru ca
este inutil, ci cum sa te integrezi in noul sistem, sa iti mentii libertatea
sau
ce mai vrei tu, apoi poti sa te pui contra. Daca nu vrei ordine 90% din America
are terenurile nearate/neingrijite/paragina. Ai unde sa te duci sa traiesti
singur fara sa vina nimeni sa iti numere prunele din copac si in Romania din
plin. Probabil ca o saptamana de stat in afara sistemului, fara tot ce aduce
el,
ar trezi pe multi la realitatea cruda. Sa stai fara caldura din sistem, fara
apa, fara mancare, sa fii nevoit sa le faci pe toate zilnic, fara sa ai
magazinul aproape in caz de urgenta.

Ah ca sa nu mai zic.... te-ai gandit vre-o data ca in secunda in care ar exista
un chip, ar exista si metode de bruiere si cloaking, duplicare etc in secunda
doi?:) Asa ca nu va mai crizati degeaba. Indiferent cata protectie ar avea, tot
se gaseste un "idiot" din astea cateva miliarde sa ii dea de cap.

Gushterul