Stalin pe unde mai este? Ce mai face? El ar fi bun la treaba asta!
Cheama-l si tu in ajutor, poate accepta! Inteleg, tu vrei imputinare serioasa!
Dan G
On 10/10/2010 10:18 PM, gabriel.petr...@rootsystems.ro wrote:

Stai relax "imputinarea populatiei" nu se face de unu si de altul ... ar
dura sude sau mi de ani ! Asta va fi un proces "natural" de bun simnt,
facut in masa !
Poti sa pui tu panouri solare fara numar, ca tot nu poti intretine un
system in care indivizii se inmultesc aiurea-n tramvai fara nici o logica.

Raspunde prin e-mail lui