----- Original Message -----
From: <gabriel.petr...@rootsystems.ro>

> Acelasi lucru e valabil si la om. Desi el (omul) e rational si ar trebuii
> sa stie cand sa se opreasca din facut copii, are in cap tot felul de
> prieteni imaginari (zeitatile), si filosophii (religiile) prin care
> justifica facerea de copii si tolereaza toate rebuturile, le permite sa se
> inmulteasca si sa se perpetueze.

Aici gresesti.
Nu din alt motiv, dar STATELE au politici demografice.
Si crede-ma ca nu au nici o legatura cu religiile !

> Si eu te intreb clar pe fata ... la ce este nevoie de atatia oameni ?

Simplu.
Se cheama "carne de tun" ! :)
Si are legatura cu fanteziile conducatorilor sau generalilor.

> Singura speranta pentru un viitor decent este cel al scaderii dramatice si
> bruste a populatiei ... nu o zic eu ... o zic cifrele, bunul simnt (ala
> fara prieteni imaginari), si o zic exemplele din natura.

2012, inversarea polilor, a curentilor marini, planeta Nemesis, etc.
Stai linistit, o sa vina si "apocalipsa".
Ce nu pricep eu, este de ce crezi tu, ca o sa-ti fie mai bine TIE, daca
dispare brusc 99% din populatie.
Pentru ca sper ca iti este clar ca in cazul unui "dezastru planetar", primii
care o sa dispara o sa fie cei din orase si gulerele albe.
O sa supravietuiasca doar cei care mai stiu sa semene, sa mulga oaia, sa isi
faca sita la casa singuri, etc.
Ai ceva "contract" cu vreo "entitate" ca tu o sa scapi ?