From: Arhitectura <d...@dsclex.ro>
To: protest-ro@yahoogroups.com
Sent: Fri, February 18, 2011 7:57:53 PM
Subject: Re: [protest-ro] De ce spunem NU venirii papei in Romania?

"Magheru" nu era trimitere la bulevard, baruri,  curve, etc, ci la un anumit
nivel intelectual.

Problema cu scoaterea Religiilor nu se poate  rezolva cum zici tu.
Societatea are nevoie de un anumit numar de  "motoare".
Daca o lipsesti de UNUL singur, nu numai ca se  "gripeaza", dar rezultatele
devin ABERANTE !!!

Iar te intorci la revolutia franceza.  :)))
Intelege ca toata filozofia epoci respective a fost  fundamental viciata in
momentul in care, din celebra lozinca au scos "sau  moarte" !
Si asta prentru ca degeaba ai libertate, egalitate,  fraternitate si toate
marafeturile democratice, daca nimeni nu este dispus  sa moara pentru ele. :)))