Sunt mai multi oameni care respecta legea 365/2002 (cu update-urile
ulterioare) si CAN SPAM ACT USA :) Imediat ce am devenit activ in threadul
asta si nivelul de spam cu "acest mesaj nu este spam ca sunteti in baza
noastra de date in care nu v-ati inscris niciodata" ca disclaimer a crescut.
De ce n-ar fi si altii care sa faca copy/paste pe Hot News si alte site-uri?

2011/2/20 Codruta N <sustr...@gmail.com>

> Am remarcat si eu (dupa cum am remarcat ca, daca dau drumul la bancuri
> "mass" pe yahoo mess, ele apar in max. 2 zile si pe HN
>

> Vreau sa spun ca ani intregi (pe cand mi se parea ca sunt
> "independenti") i-am considerat pe cei de la HN "simpatici" si pe unii chiar
> prieteni - dar de cand au devenit exagerat de "pedisti" m-am... ca sa zic
> asa... "racit" fatza de ei. Deci link-ul acela a aparut acolo fara ca eu sa
> li-l fi dat explicit (pe de alta parte, l-am vazut si pe FaceBook si nici nu
> stiu daca vreunul din ei n-o fi aici, pe lista, asa ca...
> ;)

> [...]

Raspunde prin e-mail lui