Da stimate domn,
Asa e !

Americanii (politicul american) nu o sa se laude niciodata ca i-au LASAT pe
japonezi, in cunostinta de cauza, sa atace la Pearl Harbour !
(sparsesera codurile marinei japoneze cu multe luni inainte)
Ca daca o fac, 50 de milioane rude ale soldatilor americani morti in WW II,
i-ar f...te si in morminte !

Nemtii, nu o sa recunoasca NICIODATA, ca i-au bagat pe romani pe post de
"blindaj" uman, in fata lor, la Stalingrad !

Iar rusii, NU o sa recunoasca NICIODATA ca fara "23 August", mai pierdeau 1-2
milione de soldati, pe aliniamentul Iasi !
Motiv pentru care au si INTERZIS armatei romane sa intre in Budapesta !
Adica dupa ce "Ionii" romani f..tusera armata ungara si erau la ... "aeorportul
Baneasa", a venit ordinul "la loc comanda", 3 saptamani pana ajung trupele
rusesti ca sa "elibereze" poporul maghiar.

De aceea va tot spun de 20 de ani pe liste:
Cititi din 10.000 se surse, faceti media, si vorbiti cu date (ca dvs sunteti
calculatorist, ce PM), exact ce trebuie pentru supravietuirea si inaltarea
ROMANIEI !
Ca la cat cumpara unii si altii pamanturi, fabrici si uzine in tara asta ....
nu mai e mult pana vom ajunge ca jidovii din Egiptul faraonic !

Adica SCALVI !