Imi place tot mai mult de  dvs. Vreti sa omoriti asa cu  "dragoste"
si "iubire" de Dumnezeu, macar vreo 10 milioane de romani, daca nu pe
toti "pesedereii pana la a 7-a  spita" Dar asa deja i-ati depasit pe
toti si pe Hitler si pe Stalin, Pol Pot, Idi Amin si multi altii. Inca
nimeni nu  a vrut sa distruga un grup de indivizi, care nu ii plac, pina
la a 7-a spita! Ce  minte oribila! Cite atrocitati inca nepuse in
practica.   Acum este clar de ce aveti  treaba cu sectele si ce treaba
anume. Intrebarea dvs. apare acum, in contextul  crimelor pe care le
visaati, in alta lumina luminoasa: "Facem si noi ceva .... sa  scapam de
sectele astea ?" Pina la a cita spita vreti sa ii  exterminati pe
sectanti?   Cit priveste demagogia cu  "VALOAREA PERSOANEI" tin sa va
reamintesc  rudenia cu socrul dvs. decan sau rector la arhitectura pe
vremea studentiei dvs.  si a fiicei lui. Numele dvs. inainte de
casatorie a fost Dicu? Socrul se numea  Sava? Sau era invers: socrul
Sava si dvs. Dicu?   Din fericire pentru Romania  si planeta asta, doar
gindirea dvs. este criminala. Cu faptele stati mai prost,  cel putin la
scara la care ginditi. Ce faceti in Bucuresti si imprejurimi vom  afla
de la politie.   Asa ca daca ma raportez la  idei, ceilalti, Hitler,
Stalin, Dej, Pol Pot, etc, sint mai  placuti. Din fericire la fapte nu
contati, zero barat, asa ca imi face placere sa va ascult cum dati din
"gura"  (taste, cu gust)!

DC?  T

Dubito ergo cogito, cogito ergo sum!
Cînd se suie scroafa în  pom
Cine tace nu e om.

> Domnu inginer,
>
> Cam ce vreti dumneavoastra sa fac, in situatia in care dupa ce era sa
mor la "rivolutie" ca prostu, am constatat ca "emanatii" mi-au furat
Romania ?
> Azi, la 20 de ani de la "evenimete", ca sa nu zic de la lovitura de
palat, daca as fi Dumnezeu v-as timite la cazanul de smoala pe toti
pesedereii pana la a 7-a spita !
> Ca la fel au facut bunicii acualilor pesederei cu CREMA
INTELECTUALITATII romane dupa 1947.

> Daca domnia voastra ar citi istorie, poate ar sti ca nu exista
revolutie "soft" (sorosiana) !
> Cand politrucii sau copii si nepotii activistilor PCR ajung IAR la
varful puterii, NU mai este revolutie, ci doar lovitura de stat. :(
> Ce respect sa am eu pentru domnia voastra, sustinatorul CRIMINALILOR
de dinainte de '89 si de dupa '89 ?
> Dupa ce mi-ati omorat mosii si stramosii sau i-ati bagat in puscarii,
NU mai am stimate domn NICI un respect, pentru ca nu reprezentati o
ideologie, ci doar o MAFIE COMUNISTA, care a aratat ca nu se opreste in
fata nici unei crime ca sa ramana la putere.

> Si da ! Sunt extremist !
> Vreau ca in aceasta tara sa fie recunoscuta VALOAREA PERSOANEI si nu
"rudenia" cu ... SECURITATEA a lui Iliescu, Bombonel, Dijmarescu, etc. !
> Vreau ca intelectualii sa fie respectati si sa nu mai am parte de
"primari care ESTE" !
> Vreau sa nu mai dau CIUBUC, ca sa iau o adeverinta de la Primarie !
> ETC !
> Daca pentru a trai NORMAL in Romania, trebuie bagati la Canal
(inventia politica a stramosilor dvs. ideologici), 100.000 de pedeserei,
penelei, pedelei, felixei, ...
> da domnule, VOTEZ sa sapati la Canalul ala pana muriti !
>
> Va multumesc pentru ingaduinta.
> Si eu va las in selecta companie Stalin, Beria, Pol Pot, Iliescu,
Nastase, Geoana, Ponta, etc.

> Cu stima,
> Dicu-Sava Cristian
> www.dsclex.ro
> http://arid.wordpress.com

fi fost punctul necesar pentru deplasarea pamintului.
>   Oricare ar fi subiectul, dvs. o frecati cu PSD.
>   Una din cauzele degradarii stingii a fost "coacerea" verzilor
deveniti rosii peste noapte.
>   Ei au fost "reevaluati" exact asa cum a fost reevaluat Oprea,
mafiotul lui Nastase.

>   Eu va inteleg extremismul, intr-un fel sinteti acolo unde extrema
stinga se intilneste cu extrema dreapta, unde singura solutie este
crima, careia ii faceti apologia. Pentru dvs. crima se justifica simplu:
"o mana de legionari exaltati sa ucida cativa oameni politici".
> [...]
>   Va las deci in combinatia oribila de hitler&bigot = Dicu&Sava.
>

>   DC? T
>
>   Dubito ergo cogito, cogito ergo sum!
>   Cînd se suie scroafa în pom
>   Cine tace nu e om.
>

>   --- In protest-ro@yahoogroups.com, "Arhitectura" dsc1@ wrote:
>   >
>   > Domnu inginer,
>   >
>   > Panseurile astea de unde le-ati scos ?
>   > Din putul cursurilor politice de la pesederei ?
>   >
>   > Cati legionari au ucis Carol & Camarila, inclusiv "stimabilul"
Iorga a carui porecla in epoca era "Te rog sa ma mituiesti", inainte ca
o mana de legionari exaltati sa ucida cativa oameni politici ? Si asta
impotriva ordinelor exprese ale Capitanului !
>   > Stiti ? Hai iesiti repede cu cifra !
>   >
>   >
>   > Mie mi-ar fi rusine sa zic ceva despre altii daca as face parte
dintr-un partid emanat din PCR, care PCR, la 2 luni dupa fuziunea cu
PSD-istoric, a bagat in puscarie si i-a omorat pe toti liderii
PSD-istoric, minus cativa tradatori, Lothar Radaceanu, Stefan Voitec,
etc.
>   > Si care are si colosalul tupeu sa se cheme la fel cu partidul
celor pe care i-a omorat !
>   > Asaaa, preventiv, ca tot candidati la functii politice
pedeseriste, povestiti-i cucoanei dumneavoastra cum s-a sinucis Tatiana
Gigorovici, sotia lui Gheorghe Grigorovici, si ce testament politic a
lasat, ca sa nu o forteze Securitatea sa declare altceva !
>   >
>   > Rusinica, rusinica, domnu inginer !
>   >
>   > Cu stima,
>   > Dicu-Sava Cristian
>   > www.dsclex.ro
>   > http://arid.wordpress.com
>   >
>   >
>   >
alti ucigasi pentru putere. Atit.
>   > Pe sarite.
>   > Nici o vorba despre invadarea Poloniei dinspre est!
>   > 1:08:17 un adevar mare: "Abuzurile sint infaptuite acum de
guvern". Cine oare a facut abuzuri pina atunci? Armand Calinescu? IG
Duca? Evreii ucisi? alt morti prin asasinare directa?
>   >
>   > Desi legiunea declarase ca nu accepta ciopirtirea Romaniei, cind
asta s-a intimplat, nu au spus nici un cuvint. De ce se ascunde asta?
Din mindrie?
>   >
>   > Apoi dupa asasinatele oribile ale lui Madgearu, Iorga si a celor
din inchisori, Antonescu si Sima se impaca! Ticalosii si ucigasii intre
ei!
>   > Cit despre diversiunea ca nu legionarii ci altii infiltrati au
facut ce au facut. Palavre! Crimele sint ale legiunii
> [...]
>   >
>   > DC? T
>   >
>   > Dubito ergo cogito, cogito ergo sum!
>   > Cînd se suie scroafa în pom
>   > Cine tace nu e om.
>   >
>   >
>   >
>   >
>   >
>   > --- In protest-ro@yahoogroups.com, vulcan vali valivulcan@ wrote:
>   > >
>   > > Vorbim dupa ce vedeti documentarul. Nu poti sa ii iei la
gramada! Urmariti contextul politic al vremii si o sa vedeti ca ei au
fost mai persecutati si mai ucisi decat altii.
http://cinemaromanesc.blogspot.com/2009/09/miscarea-legionara-1996.html
>   > > >
>   > >
>   >