Cat despre "libertatea mea se opreste la granita libertatii tale", eu nu tin
minte sa-ti fi conditionat ceva pe baza a ceea ce crezi si nici nu am aruncat
cu pietre in tine (asa cum cer cutumele :P).

Nu m-am referit la tine. Afirmatia a fost generala.
Ca am patit-o in Belgia!
La obiect: ies si eu la palimbareala si mi se face pofta de o bere, dupa atat
exercitiu fizic.
Adica dupa ce am batut Anvers-ul cu pasul de la 9 dimineata pana la orele 23,
am intrat int-un bar, la plezneala, ca ala era in drum spre hotelul unde eram
cazat.
Pentru ca sunt baiet destept si citit, m-am prins de ce consumatorii erau toti
"pielosi" si aveau caschete.
Dar setea mea, nu avea nici o legatura cu preferintele lor ...sexuale.
Acum ce sa mai zic, de la barmanul caruia i-am cerut o bere MARE, la 2-3 baieti
foarte amabili, intrebarea a fost aceiasi, ca se vedea in anul de gratie 1993
ca veneam din "est" : ai scapt din lagar si iti cauti un prieten ?

Cu scuzele de rigore pentru membrii listei, nu m-a interesat NICIODATA cu CINE
si-o trage mama lui Ionel, CUM se reguleaza Costel si daca Vasile mai are SANGE
in p.. sau nu !
Si daca cineva ma intreaba ce fac eu intre cearceafurile MELE,  exista toate
sansele sa ajunga la spital.

Asa ca, accept ca doamna Nedelcu, oripilata de energia nucleara sa nu isi
monteze niciodata un generator de curent bazat pe  ... fuziune nucleara in
apartament, dar o sa pun cainii pe ea, daca vine sa imi ceara acelasi lucru.
Rromii sunt liberi de ... 160 de ani ?
Cu parere de rau, nu accept sa aiba locuri rezervate la liceu si facultate, ca
nu EU sunt de vina ca sunt in continuare "corturari", dupa 160 de ani !
Vor ungurii "Ungaria Mare" ? Sa se duca neica la Frantz Iosif, la Hitler, sa
le-o dea aia !
Ca EU nu am declansat nici WWI, nici WWII, parintii mei nu au iesit in strada
sa ceara venirea comunismului si nici eu nu manifestam in 1988 (!!!) pentru
venirea capitalismului !
Este ceva stat in SUA, unde inscriptiile sunt si in engleza si in ....
italiana. ?
Au americanii invatamant de stat in ... spaniola ?

Poate ca EU nu sunt normal, se poate intampla, dar refuz sa inteleg ca in
Romania, sa ma duc la Balvanios si cand cer un "suc" sa mi se raspunda "nem
tudom romano" !
Si sa nu il aresteze nimeni in 5 minute, pe imbecilul care imi raspunde asa !
Nu stiu ce pulifirici a trasat granitele Europei si chiar daca stiu nu are nici
o importanta.
20 de milioane de oameni TREBUIE, indiferent ce e in capul lor, sa traiasca
aici, in ROMANIA !
TREBUIE sa fie cetateni romani si sa vorbeasca LIMBA ROMANA.

Un "ala" care a ars un manechin cu poza lui Avram Iancu pe fata, acuma vinde
tricouri cu "Ardealul nu e Romania".
Si e bine merci !
Cam ce crezi ca MI se intampla MIE, roman majoritar, daca ma duc in Covasna, cu
o pancarda pe care scrie "Bozgori go home !" ?