"De ce le place acolo si nu se duc in Ungaria, unde probabil ar trai ceva mai
bine ca in RO, mai ales ca vorbesc si limba, nu stiu. "

Iti spun eu din sursa directa, ca mai sunt si unguri normali la cap !
In Ungaria sunt facuti textual tigani !
Si tratamentul, relatiile alora cu ei este in consecinta.
Asta, normalul la cap, imi spunea ca atunci cand se duce in Ungaria prefera sa
vorbeasca ROMANESTE, ce mai bine tratat si vazut !
Cica vorbesc cu un accent "transilvanean" inconfundabil pt. aia din Ungaria si
de aceea se intampla chestia asta.

"Cand ai fost ultima data in "Ungaria noastra" si in loc sa-ti vrea banii aia
ti-au raspuns cu "nem tudom"? Ca-s curios."

Ultima oara am fost la celebrul Cibi Istvan, ca sa-i rezolv o problema de ecou
la o piscina acoperita de vreo 600 mp. :)
Adica cam acum 7-8 ani, la Miercurea Ciuc.
Noroc ca m-am prins la timp ca afacerea era teapa si l-am lasat sa se bucure de
ecou. :)
Avea 2 ingineri care se ocupau de "mastabaua" lui in suprafata de vreo 2.000 de
mp
Ala batran o rupea binisor romaneste, dar cel tanar (maxim 28 de ani) m-a
tratat cu "nem todom".
Asa ca ne-am conversat prin "interpret". :)