Am patit-o eu in Brasov recent. Am vrut sa bag benzina fiind in tranzit.
Ungurashul shmecherashul ma vede ca nu sunt din zona si mi-a zis sa astept....
cu toate ca voiam sa bag benzina personal, nu l-a intrebat nimeni cat e ceasul,
stau vre-o 10 minute ca prostul langa pompa, dupa care imi spune ca e _inchis_,
cu toate ca intre timp a oprit o masina cu niste prieteni si le-a bagat benzina
personal. Fiind pacifist de gen, ma abtin de la exorcizare, si ma duc in
benzinarie (un Petrom btw si care era deschisa) unde ma duc direct la seful lui
(roman de data asta) si ii zic ca daca in 5 minute nu am plinul facut, are
protectia consumatorului pe cap si ii arat numarul din mobil salvat. Mi se baga
benzina si mi se cer scuze. Nu le ofer. Nu mi se ofera bon fiscal, insist
asupra
lui, se uita urat la mine.

Si asta nu ni s-a intamplat ca eram noi persoane dubioase. Eram doi tipi, la
costum, masina de masina, nu vreau sa imi fac reclama:) Deci chiar nu avea nici
un motiv.

Daca eu patesc chestii d'astea, care repet, n-am absolut nimic cu nimeni si nu
starnesc pe nimeni... apai ce mai vrei...

Gushterul