Nu prea stiu ce treaba au pedesereii in discutie.
Datoria nationala este un subiect destul de serios, si daca tu vrei sa il discuti cu un semidoct, iti urez succes. Cred ca primul lucru ati putea sa va uitati peste gard la greci, si peste garla la brazilieni, ca sa aveti o idee de pornire. Evident, a treia perspectiva si solutie , a lui Ceausescu ati ratat-o ca prostii si v-ati inecat ca tsiganu' la mal. Daca tot iti place de semidoctu' si de raspunsurile lui, roaga-l frumos sa iti spuna si cati centi este datoria nationala. Ca orice semidoct, el stie totul exact si prtecis!
Dan G

On 6/17/2011 12:42 PM, M Cristian Ioan wrote:

daca pedesereii reusesc sa ne faca sa vorbim urat, insemna ca au invins!
ca au reusit sa ne coboare la nivelul lor!
era vorba de datoria nationala, nu este important daca DCT este semidoct sau nu, important este ce ne facem cu datoria asta, cum o platim!
*From:* dan G <mailto:d...@ghiocel.com>
*Sent:* Friday, June 17, 2011 7:59 AM
*To:* protest-ro@yahoogroups.com <mailto:protest-ro@yahoogroups.com>
*Subject:* Re: [protest-ro] va rog sa fiti politicos

Presupun ca esti nou pe lista nu stii ca "semidoctu" este titlul de onoare al lui dcct. "Semidoctu" este un cuvant urat acum? Cum asa? Cum a ajuns cuvant urat? Doar exprima o stare de inteligenta superficiala. "Doctu" este unul care gandeste mai profund, analizeaza lucrurile, despica firu'n patru, etc Evident nu este cazul cu dcct care ti-a si turnat valoarea EXACTA a datoriei nationale pana la 3 lei.