tocmai de aceea nu este cazul sa facem misto, ca de unde al luat eu valoarea
APORXIAMTIVA de 120 de miliarde, ca am masluit-o ,etc

datoria EXISTA, si nu vad niciunfel de resurse de a o plati

cind o sa vina FMI-ul sa ne puna mana in gat sa-i dam banii, nu cred ca va
conta daca ii spunem ca de fapt nu sunt 120 de miliarde, ci doa 119.056.197.443
si 50 de centi

vedem bine ce se intampla in Grecia – Brazilia este prea departe, garla e mare
– doar ca cum este prea tarziu

presupunand ca AZI are veni la putere un conducator cu adevarat patriot, CE ar
putea sa faca?

ce facem cu datoria existenta, din ce o platim?

Iar chestia cu innecat la mal nu este de loc intamplatoare, colegii d-lui DC?T
au organizat lovitura de stat ATUNCI pentru ca era momentul optim, oamenii erau
nemultumiti si au iesit in strada, daca incercau asta in 1975 sa zicem, era
imposibil.

Nici ulterior nu ar mia fi fost posibil, daca situatia s-ar fi normalizat,
lumea nu mai era nemultumita, deci incitarea devenea imposibila ...

Si desigur au profitat de faptul ca Ceaushescu platise INTEGRAL datoria externa!

Cris.