Mai e cineva care vrea sa-i trimita lui DCT un pumn prin monitor? :)

Ideea pe care am prezentat-o eu are destul de mult sens. Ideea pe care o
prezinti tu e ca sa ai si tu un mesaj dat. Cabina e din lemn, are pereti pe
trei parti, dar in spate are in mod standard cortina. Inlaturarea cortinei,
trasarea unei linii galbene ca la banca la 2m de cabina si sanctionarea
celor care nu stau la linia galbena pot asigura atat secretul votului cat si
garantia corectitudinii votului. Spatele tau acopera buletinul de vot
suficient cat sa nu-l vada altii.

Ce am zis eu n-are nici o legatura cu cabina ta transparenta sau votarea in
statia de tramvai a lui Ghiocel. Oricum, dupa voi votarea ar trebui facuta
ca pe vremea lu' Ceashca: baba activist aduna toate buletinele din cartier
si se duce si voteaza pentru toata lumea, ca oricum e un singur candidat.

2011/6/21 dan-calin <office.sunval...@gmail.com>

> Este foarte corect. Pentru a vota nu trebuie sa te inchizi intr-o cabina.
> Este la fel ca la bancomat pentru a pastra secretul.
> Si mai trebuie ceva: urne transparente.
>

> DC? T
>
> Dubito ergo cogito, cogito ergo sum!
> Cînd se suie scroafa în pom