Dar totusi nu. Cabina de vot stil ATM nu acopera lateralele corespunzator
pentru vot. De fapt majoritatea nu acopera lateralele corespunzator nici
pentru introducerea PIN-ului. Am vazut la Banca Transilvania protectii
laterale, dar cam atat.

Ce ziceam eu e asa: cabinele de vot actuale, dar fara cortina, fara bagari
de pula si alte insinuari legate de acest subiect.

Si dupa cum ziceam: unde am votat eu, urna era deja transparenta. Nu ca n-ar
putea baga lumea voturi dupa ce pleaca restul acasa, dar macar nu pot veni
cu urna deja plina :)

2011/6/24 dan-calin <office.sunval...@gmail.com>

> Vezi cum dai cu pumnu' sa nu spargi oglinda ca vei avea *Ghini Ion*!
> Si atunci tu ai sa fii *di vina*! Asa ajungi sa fii ACCEPTat de Cernea!
>

>  Asta ar fi un bun exemplu de atm ca o potentiala cabina de vot:
> http://www.fallingpixel.com/atm-cash-machine-3d-model/8454
>

> Dar daca ai depuneri urgent poti folosi si acest ATM/POS:

> [...]

Raspunde prin e-mail lui