Prietene,   Eu am spus "ca  la" bancomat. Aia pusa era ultimul racnet
3D. Asemenea  "ghisee" au americanii la votul lor:
http://www.courrierinternational.com/files/imagecache/article/illustrati\
ons/article/2010/11/1045/1045-Vote-USA-A.jpg
<http://www.courrierinternational.com/files/imagecache/article/illustrat\
ions/article/2010/11/1045/1045-Vote-USA-A.jpg>    La celalalta atm sa
sti ca  poti sa bagi si degetu' si cine stie ce ti lipeste de el! Poate
ca dai peste un atm  de bagat care da si rest!  Poti apuca la o
prospatura:  ceva proaspat lasat de altu'!
:DC? T

Dubito ergo cogito, cogito ergo sum!
Cînd se suie  scroafa în pom
Cine tace nu e om.

--- In protest-ro@yahoogroups.com, Uplink <advantis@...> wrote:

> [...]
corespunzator
> pentru vot. De fapt majoritatea nu acopera lateralele corespunzator
nici
> pentru introducerea PIN-ului. Am vazut la Banca Transilvania protectii
> laterale, dar cam atat.
>
> Ce ziceam eu e asa: cabinele de vot actuale, dar fara cortina, fara
bagari
> de pula si alte insinuari legate de acest subiect.
>
> Si dupa cum ziceam: unde am votat eu, urna era deja transparenta. Nu
ca n-ar
> putea baga lumea voturi dupa ce pleaca restul acasa, dar macar nu pot

Cernea!

http://www.google.com/imgres?imgurl=http://www.cafedofriariell.com/wp-co\
ntent/uploads/bancomat.jpg&imgrefurl=http://www.cafedofriariell.com/%3Fp\
%3D1427&usg=__v34D6J8_1VNOXWKzTsgU8wR67ug=&h=294&w=400&sz=124&hl=en&star\
t=0&zoom=1&tbnid=23FDDsEVfSwlRM:&tbnh=143&tbnw=248&ei=CLoETuGeHpCo8QOejb\
3kDQ&prev=/search%3Fq%3Dbancomat%26hl%3Den%26safe%3Doff%26client%3Dsafar\
i%26sa%3DX%26rls%3Den%26biw%3D1194%26bih%3D747%26tbm%3Disch%26prmd%3Divn\
smfd&itbs=1&iact=hc&vpx=161&vpy=396&dur=1727&hovh=192&hovw=262&tx=159&ty\
=114&page=1&ndsp=20&ved=1t:429,r:10,s:0&biw=1194&bih=747

Inlaturarea

http://ziaruldeiasi.ro/national-extern/update-dorin-chirtoaca-a-castigat\
-alegerile-pentru-primaria-chisinau-cu-50-6-din-voturi~ni7g1b

Centrala

Raspunde prin e-mail lui