Ce vrei sa ii trimiti lu' dcct, un pumn de pietre?
In privinta cabinelor de vot, sunt doua aspecte importante ale cabinei ,
Prima este confortul psihologic al votantului care sa se simta relaxat si
nesupravegheat.
Al doilea as;pect este evitarea voturilor frauduloase.
Este o senzatie foarte ciudata sa faci ceva care trebuie sa fie relativ
secret si privat intr-un loc care este deschis .
De exemplu aici examenul de conducere se da fara cabine si separare. Cam
interesant!
Dan G

Raspunde prin e-mail lui