Ai dreptate, americanii astia nu prea stiu "cum se face treaba ca lumea"
Tocmai asta vroiam si eu sa arat cum se ia examenul de conducere intr-o tara
necivilizata unde iti da formularul de completat la ghiseu, te duci cu el la
o tejghea pe langa un perete unde este toata lumea care da examen, si nu
prea sta nimeni sa se benocleze cu atentie la toti. Este un "bagator de
seama" pe acolo prin jur, la vreo 10 m care se mai uita din cand in cand.
Ne-a cam surprins chestia asta cand am dat examen prima oara.
Dan G

Raspunde prin e-mail lui