Da de ce va balbaiti ?

  From: dan-calin
  To: protest-ro@yahoogroups.com
  Sent: Thursday, July 07, 2011 11:44 AM
  Subject: [protest-ro] Re: "verdele"nu este chiar asa de verde

  Simpatikule arhi tekt!

  Astept sa imi instalez  eolinele si panourile pe vila luata de la dvs.
  Dar de la dvs. doar vorbe goale, zornaitoare.
  Asa ca pina nu veniti cu vila, diku mic!
  Probabil ca vila exista la fel ca portofoliul dvs. inexistent!

  Diku mic!

  Cînd se suie scroafa în pom

  > Domnu inginer,
  >
  > Cand o construiti prima eoliana, sa ma chemati si pe mine la inaugurare.
  > Pana atunci ciovcu mic, ca in afara de elucubratii comunistoide si
tembelisme "verzi", nu ati debitat nimic altceva.

  > Cu stima,
  > Dicu-Sava Cristian
  > www.dsclex.ro
  > http://arid.wordpress.com

national si nu doar pentru scapatarea dvs. personala.
  > Oricum mai bine prea tirziu decit niciodata!
  >

  > DC? T
  >
  > Dubito ergo cogito, cogito ergo sum!
  > Cînd se suie scroafa în pom
  > Cine tace nu e om.

consumul de energie si echivalentul in poluare si apoi vezi ce durata de viata
are un panou si cata energie produce pe durata lui de viata.
cat de DEPENDENTA de "stat" a cetateanului.
acoperis .... ce mei fac baietii destepti ?
continuare stirile de la "CNN", doar pentru ca au panouri fotovoltaice ?
se prabuseste la 20 lei consumul de gaze, sa vezi cum te roaga "cititorul" sa
se spele si el nitel pe maini (cu apa calda).

INDIVIDUALA !
platesti curent sau gaze in Romania, intra in cont la "unul" in America !

sau cu mai putin impact asupra mediului.
la construire. De aceea in ultimii 20 de ani nu s-au mai construit
hidrocentrale mari si foarte mari.

chiar asa de verzi, adica nu sunt nici gratuite, nici lipsite de impact asupra
mediului!

studii: clima, flora si fauna la Bicaz sau Vidraru, inainte si dupa ce s-au
realizat lacurile de accumulare.

mai direct si imediat: poluarea aerului, zgomotul, disparitia spatiilor verzi,
cum vrei sa le pese de efectele barajelor asupra raurilor de munte?!

proprie", am doua exemple aici:

superioare ale blocurilor: pungi, funii de ceapa, capace de toaleta, ghete si
alte mizerii. Acum se vad mai putin din cauza frunzisului, dar din noiembrie,
vizibilitatea acestor "decoratiuni"va deveni mai buna!

de companie sa faca kk chiar in fata scarii de bloc, asa ca il duc 10m mai
incolo, la scara vecina, sa isi faca nevoiele pe trotuar. Daca ar face pe
minusculul spatiu verde, ar fi oarecare sanse de reciclare biologica, dar asa,
ramane pe asfalt pina se calca, sau pina la urmatoarea ploaie puternica ...
aparuse si o glume pe tema asta, la Summitul NATO!

Raspunde prin e-mail lui