Pe-acolo nu se mai balbaie poponarii?
Pe aici ii stie toata lumea ca sunt cam peltici si balbaiti, ca Barney Fag! Nu au auzit de el in studiile tale aprofundate despre America?
On 7/7/2011 3:09 AM, Arhitecturica wrote:

Da de ce va balbaiti ?
www.dsclex.ro <http://www.dsclex.ro>

    *From:* dan-calin <mailto:office.sunval...@gmail.com>
    *To:* protest-ro@yahoogroups.com <mailto:protest-ro@yahoogroups.com>
    *Sent:* Thursday, July 07, 2011 11:44 AM
    *Subject:* [protest-ro] Re: "verdele"nu este chiar asa de verde

    Simpatikule arhi tekt!
    Astept sa imi instalez  eolinele si panourile pe vila luata de la dvs.
    Dar de la dvs. doar vorbe goale, zornaitoare.
    Asa ca pina nu veniti cu vila, diku mic!
    Probabil ca vila exista la fel ca portofoliul dvs. inexistent!
    Diku mic!

    DC? T

    Dubito ergo cogito, cogito ergo sum!
    Cînd se suie scroafa în pom

    > Domnu inginer,
    >
    > Cand o construiti prima eoliana, sa ma chemati si pe mine la
    inaugurare.
    > Pana atunci ciovcu mic, ca in afara de elucubratii comunistoide
    si tembelisme "verzi", nu ati debitat nimic altceva.

    > Cu stima,
    > Dicu-Sava Cristian
    > www.dsclex.ro
    > http://arid.wordpress.com

    am tot spus si dvs. atacati ca nefezabil.
    > Sigur, pentru dvs. a durat un pic mai mult aceasta intelegere la
    nivel national si nu doar pentru scapatarea dvs. personala.
    > Oricum mai bine prea tirziu decit niciodata!
    >

    > DC? T
    >
    > Dubito ergo cogito, cogito ergo sum!
    > Cînd se suie scroafa în pom
    > Cine tace nu e om.

    primaria din Scapatii prin Glod.
    calculeaza consumul de energie si echivalentul in poluare si apoi
    vezi ce durata de viata are un panou si cata energie produce pe
    durata lui de viata.
    energii verzi, cat de DEPENDENTA de "stat" a cetateanului.
    fotovoltaice pe acoperis .... ce mei fac baietii destepti ?
    trebuie sa exportam tot curentul,
    vada in continuare stirile de la "CNN", doar pentru ca au panouri
    fotovoltaice ?
    la 800, ti se prabuseste la 20 lei consumul de gaze, sa vezi cum
    te roaga "cititorul" sa se spele si el nitel pe maini (cu apa calda).

    Globalizarii, cand ce platesti curent sau gaze in Romania, intra
    in cont la "unul" in America !

    putin poluant sau cu mai putin impact asupra mediului.
    este verde la construire. De aceea in ultimii 20 de ani nu s-au
    mai construit hidrocentrale mari si foarte mari.
    sau ca nu este gratuita la productie!

    "verzi"nu sunt chiar asa de verzi, adica nu sunt nici gratuite,
    nici lipsite de impact asupra mediului!

    exista si studii: clima, flora si fauna la Bicaz sau Vidraru,
    inainte si dupa ce s-au realizat lacurile de accumulare.

    afecteaza mult mai direct si imediat: poluarea aerului, zgomotul,
    disparitia spatiilor verzi, cum vrei sa le pese de efectele
    barajelor asupra raurilor de munte?!

    "bucatitca proprie", am doua exemple aici:

    la etajele superioare ale blocurilor: pungi, funii de ceapa,
    capace de toaleta, ghete si alte mizerii. Acum se vad mai putin
    din cauza frunzisului, dar din noiembrie, vizibilitatea acestor
    "decoratiuni"va deveni mai buna!

    animalul de companie sa faca kk chiar in fata scarii de bloc, asa
    ca il duc 10m mai incolo, la scara vecina, sa isi faca nevoiele pe
    trotuar. Daca ar face pe minusculul spatiu verde, ar fi oarecare
    sanse de reciclare biologica, dar asa, ramane pe asfalt pina se
    calca, sau pina la urmatoarea ploaie puternica ... aparuse si o
    glume pe tema asta, la Summitul NATO!

Raspunde prin e-mail lui