imi pare rau sa aud de Radu Voinea!

oarecum indepednent de revolutia noastra, in anii ‘80 a avut loc si o revoltie
in electronica

da, chiar in anii ‘80 oamneii duceau la reparat aparatele radio si TV, iar o
interorinderea mare, IIRUC, cu asta se ocupa, depanarea calculatoarelor si
elctronicelor INDUSTRIALE

dar acum numai, cele mici – mobilul sau aparatul foto digital – pur si simplu
se arunca atunci cand se strica!

dupa cativa ani, se arunca chiar daca functioneaza inca bine, pnetru ca sunt
complet depasite moral...

cele mai mari, evident, nu: acusi 4 ani, s-a stricat frigiderul Bosch de la
socrii. Soacra era contrariata ca asta nou, high-tech, no-frost, s-a sticat, in
vreme ce ZIl-ul de o varsta cu copii, 45 de ani, functioneza in contuare

si mai contrariat am fost eu, cand am f=vazut ce sa stricat: nu motorul sau
termostatul  sau sistemul de racire, ci mica placa elctronica cu controllerul!

controllerul este un cip mic cu 16 pini, nu e chiar asa minuscul si cu pas fin
ca un microprocesor, ca sa trebuiasca sa lucrezi la microscop

da, chiar daca faceam rost de piesa, nu era de ajuns: mai trebuie si soft-ul
adecvat, fara de care controllerul nu stie daca genstioneza un frigider sau un
cuptor cu microunde ..

pe vremea mea, si inainte, si dupa, era Rulea, de ,a Microunde, decan