Nu prea stiam multe despre Radu Voinea, dar am aflat despre el in contextul uei cuvantari frumoase pe care a tinut-o la moartea lui taica-meu in 2006. (Taica-meu a fost rector la Constructii si a fost intr-un fel coleg cu Voinea care era rector la Politehnica.) Da, aici primesc pungi cu inscriptia "mobile pentru soldati" pun mobilele vechi in ele si le pun la posta. Pe aici se arunca computere si electronica in stil mare, incredibil. Ti se rupe inima cand te gandesti cat au costat, dar realizezi ca nimeni nu le va mai folosi, asa ca gata! Am dat toate, printers hp, plotters hp, computers hp. Pur si simplu nu mai este loc sa le depozitezi. Apropos de frigidere, am inca un GE de 27 cu ft din 1987 care inca merge bine. Interesant ca daca vreau sa iau unul similar, cam tot atata ma costa cat era in 1987. Aici, bineinteles, factorul care conteaza este valoarea de intrebuintare. Este cam la fel cu televizoarele. Un televizor mare de casa cam tot atata costa in ultimii 30 de ani, insa performanta si "matele" sunt altele. Si eu am pastrat politica asta de a tine pretul constant la produse, dar a oferi unele din ce in ce mi bune , cu calitate si performanta mai ridicata.
Dan G
On 7/5/2011 1:01 PM, M Cristian Ioan wrote:

imi pare rau sa aud de Radu Voinea!
oarecum indepednent de revolutia noastra, in anii ‘80 a avut loc si o revoltie in electronica da, chiar in anii ‘80 oamneii duceau la reparat aparatele radio si TV, iar o interorinderea mare, IIRUC, cu asta se ocupa, depanarea calculatoarelor si elctronicelor INDUSTRIALE dar acum numai, cele mici – mobilul sau aparatul foto digital – pur si simplu se arunca atunci cand se strica! dupa cativa ani, se arunca chiar daca functioneaza inca bine, pnetru ca sunt complet depasite moral... cele mai mari, evident, nu: acusi 4 ani, s-a stricat frigiderul Bosch de la socrii. Soacra era contrariata ca asta nou, high-tech, no-frost, s-a sticat, in vreme ce ZIl-ul de o varsta cu copii, 45 de ani, functioneza in contuare si mai contrariat am fost eu, cand am f=vazut ce sa stricat: nu motorul sau termostatul sau sistemul de racire, ci mica placa elctronica cu controllerul! controllerul este un cip mic cu 16 pini, nu e chiar asa minuscul si cu pas fin ca un microprocesor, ca sa trebuiasca sa lucrezi la microscop da, chiar daca faceam rost de piesa, nu era de ajuns: mai trebuie si soft-ul adecvat, fara de care controllerul nu stie daca genstioneza un frigider sau un cuptor cu microunde ..
pe vremea mea, si inainte, si dupa, era Rulea, de ,a Microunde, decan
*From:* dan G <mailto:d...@ghiocel.com>
*Sent:* Tuesday, July 05, 2011 8:07 AM
*To:* protest-ro@yahoogroups.com <mailto:protest-ro@yahoogroups.com>
*Subject:* Re: [protest-ro] baterii cu plumb
Stiu ca in Romania se judeca putin cam simplist societatea capitalista "de consum" Daca treci de nivelul mioritic de complot, poti observa ca sunt alte forte normale economice in joc. In goana lor pentru putere politica nemeritata peste economie si industrie ecologistii au creat un aparat intreg si o retea de comitete si comitii care sa se ocupe de mediu si de protejarea lui. Intai a venit problema toxicitatii plumbului, in particular din benzina si vopsele. Cand s-a rezolvat problema, armata mediului a trebuit sa gaseasca alta tinta. Cu industria electronica in plin avant, aliajul de lipit cu PLUMB a devenit o tinta naturala. Este inteles de toata lumea ca protectia mediului cere sarificii si nu este ieftina, deci faptul ca sunt mai putin rezistente, nu este important. Vremurile in care produsele electronice se reparau, sunt demult apuse. In anii 80 se faceau bani grei din reparatiile de computere si electronica in general. Bineinteles era alta generatie de computere pe atunci. Unde ai facut electronica? La Bucuresti? L-ai prins pe nenea Catuneanu decan?
Am auzit ca Radu Voinea , fostul rector a murit de curand.

Raspunde prin e-mail lui