Mesajul intirziat a fost  trimis cu outlook. Mesajul multiplu a fost
postat direct pe site. Ramine foarte ciudata  intirzierea pentru ca alte
mesaje din aceeasi sursa spre aceeasi destinatie,  trimise mai tirziu,
au ajuns mai repede.   De ce yahoogroups a trimis  mesajul de mai multe
ori   nu stiu. Un bug.     Dar unde sint pozele cu  mormintele mortilor
din 13-15 iunie 1990.

DC?  T

Dubito ergo cogito, cogito ergo sum!
Cînd se suie scroafa în  pom
Cine tace nu e om.

--- In protest-ro@yahoogroups.com, M Cristian Ioan <cristioanm@...>
wrote:

> - cu mesajel dublate, se intampla, si din vina conexiunii, dar si a
clientului de mail.
> Este tipica faza ca mesajul nu pleaca, il mai trimiti o data, inca o
data, in realitate plecase dar conexiunea iti spunea ca nu.
> iar cleintul de mail nu le-a stes din folderul Outbox
>
> - cu durata mare de propagare, o explicatie paranoica ar fi ca
“cineva” le citeste si decide daca sa le lase sau nu

> explicatia mai prozaica este ca “asa-i pe Net”, la noi
la firma se intampla sa timit mail, cu atasamente mari, unui coleg, si
sa nu ajunga dupa o ora â€" este mai simplu sa pun pe stick si sa
ruca doua etaje!

Raspunde prin e-mail lui