Ce sa storci din el prostule?
Este gol, nu e bun de nimic, n-ai ce sa scoti din el!
Tu vrei sa faci rahatul bici?
Dan G
On 7/8/2011 10:32 AM, dan-calin wrote:

Dupa ce va "fierb" bine pe dvs. si va "storc", voi avea si zeama de varza si promit ca voi turna "pe conexiune" doua cani
Si totusi sa revenim la subiect.
*Cind dati vila sa imi pun eolienele pe ea? Si niste panouri?*

Cînd se suie scroafa în pom

> Saracu RDS, a dar si el in balba de atate mascari bagate/indesate "pe conexiune".
> Dupa ce va reveniti, faceti-va si cu el pomana.
> Omeniti-l cu 1-2 cani de zeama de varsa sa se trezeasca SI el.
>

> Cu stima,
> Dicu-Sava Cristian
> www.dsclex.ro
> http://arid.wordpress.com
>
> PS
> Ati obtinut baremul de mesaje pe luna asta ca sa va luati alocatia ?

Raspunde prin e-mail lui