Uaaau! Ce va mai laudati cu de  toate. Dati adresa viloiului/viluta, sa
o stim si noi cind trecem prin zona  ca sa vedem minunea. Daca exista
zona. Daca  exista strada. Daca exista vila. Mitomania este la dvs.  a
prima natura. Vila dvs. este ca si portofoliul: mik si vechi. Perimat.
De pe  vremea ... cind chiar aveati arhitecti in familie.   Uite un banc
inspirat de  dvs. direct si nemijlocit:         Un tip  mik spune:     -
Cind vad ceva  amuzant, rid ca un cretin...
     - Si cum te bãrbieresti?   Intreb si eu? De ce v-ati  lasat barba
domnule DSK? Stiu de la dvs. ca vreti sa  fiti muls. Ce nu inteleg este
de ce doriti sa fiti muls?  Sinteti kinki? Vreti sa il epatati pe RC? Am
inteles ca desi sinteti  atîtat, aveti ugerul totusi mare si
labartat.   Vila aia exista doar in  imaginatia dvs. mikuta. Nu puteti
oferi date concrete. Sau poze. Sau proiecte  noi. Asa pot si eu sa spun
ca am in sula mea pina hat in pacific! De sus seamana  cu un atol,
rotunda cu gaura la mijloc, un virf de vulcan ce sta sa erupa. Va
atîta? Vila dvs., insula mea...  vorbe goale.   Astept acum sa
scremeti iar despre mascari, desi dvs. mi-ati inveselit  simbata asta.
Dicu Daca nu-i fudul, parca nici nu-i ..... destul! Completati dvs.
Oamenii se intreaba inca: hoit, hitect, ... ce duhoare o fi fost. O
putoare! Si jidanii din PSD, cu sau fara cefe groase asteapta del a dvs.
si stau jur  imprejur!   Pe ciment a sunat iar o fisa.  5 lei de
aluminiu!   Dumnica placuta. Cred ca ruleaza serialul ala despre dvs.:
"Dream  on"!

DC? T

Dubito ergo cogito, cogito ergo sum!
Cînd se suie  scroafa în pom

> Cand si-or vedea pesederei, ceafa groasa de comunisti :)
> Si stati cumite domnule, panourile sunt puse de mult.
> Nu asteptam eu linjinierii de saibe si suruburi, produsi de
structurile universitare la frecvanta redusa, sa le monteze ei.
> Ca precis incalzeau vantul in locul apei.
>
> Si va rog eu frumos, daca vreti sa vedeti si cum e inauntru, face-ti o
programare.
> Zau ca nu are rost sa lingeti portile la vila, cautand gaurele in
policarbonat, ca sa-va strecurati ochiul invidios de politruc ratat.

> Cu stima,
> Dicu-Sava Ctristian
> www.dsclex.ro
> http://arid.wordpress.com

Astept.
> [...]
>   Eventual puneti si poza vilei sa o vada toti cit de "potent"
sinteti.

>   DC? T
>
>   Dubito ergo cogito, cogito ergo sum!
>   Cînd se suie scroafa în pom
>   Cine tace nu e om.
>

>   --- In protest-ro@yahoogroups.com, "Arhitectura" dsc1@ wrote:
>   >
>   > 'Neavoastra ce credeti, ca va asteptam pana produceati pe genunghi
vartelnite si panouri solare ?
>   > Meri domnule si fa nani.
>   > Si un cotet cum ma indeamna sa proiecte nea Floricica, e prea mult
de varza si promit ca voi turna "pe conexiune" doua cani
> [...]
>   > >
>   > > Saracu RDS, a dar si el in balba de atate mascari
bagate/indesate "pe conexiune".
>   > > Dupa ce va reveniti, faceti-va si cu el pomana.
>   > > Omeniti-l cu 1-2 cani de zeama de varsa sa se trezeasca SI el.
>   > >
>   > >
>   > > Cu stima,
>   > > Dicu-Sava Cristian
>   > > www.dsclex.ro
>   > > http://arid.wordpress.com
>   > >
>   > > PS
>   > > Ati obtinut baremul de mesaje pe luna asta ca sa va luati
> [...]

Raspunde prin e-mail lui