  From: dan-calin
  To: protest-ro@yahoogroups.com
  Sent: Monday, July 11, 2011 11:19 PM
  Subject: [protest-ro] Re: panorui pe blocuri

  Iata mesajul dvs., acesta este nivelul dvs. intelectual. Acum ar trebui sa
scriu despre boiler, telefon, batbierit, fisa de 5, in sula, samd.
  Sint plictisit de  prostia dvs., de imbecilitatile dvs. , de idioteniile dvs.
, de cretinismele dvs. Mi+e lehamite si greata de  prostia dvs., de
imbecilitatile dvs. , de idioteniile dvs. , de cretinismele dvs.
  .
  Nemarginita dvs. prostie, lipsa absoluta a culturii tehnice, va obliga ca de
fiecare data cind se discuta despre ceva legat de fizica, chimie, mateamatica,
biologie, adica stiintele de baza, dvs. sa o luati pe aratura. Pentru ca nici
macar wiki nu va ajuta. NU intelegeti, sinteti depasit!
  Neghiobia (o insulta!?) dvs. nu va  permite sa spuneti ceva concret despre
tehnica, despre procesele fizice implicate in aceste procese, asa ca aberati de
zor. "Artimetica" dvs. este jalnica, comportarea patetica si penibila.

  Dvs. nu puteti trece de nivelul intelectual al prescolarului, iar asta are o
definitie clara: imbecilitate.
  Uneori insa dati dovada de o lipsa totala de inteligenta si asta este
definita ca idiotenie.
  Este posibil sa fi avut in copilarie probleme cu tiroida, frecventa in zona
Vaslui,  care sa nu va fi permis o dezvoltare suficienta a creierului. Boala se
numeste cretinism.

  Asadar incerc sa revin la discutiile initiale.

  Puteti explica tehnic despre punctul de roua, respiratia peretilor, umiditate
relativa si absoluta, transfer de caldura, samd sau va rezumati la a fi idiot
si/sau imbecil si/sau chiar cretin. Conform DEX!

  Aveti un alt calcul pentru panourile fotovoltaice, cit costa si in cit timp
se amortizeaza o asemenea investitie? Sau va rezumati la a fi idiot si/sau
imbecil si/sau chiar cretin. Conform DEX!

  Aveti o alta intelegere a legilor 139/2010 si 220/2008, sa discutam pe
articole daca aveti minima capacitate de a le citi si intelege chiar si cu greu.

  Repet inca o data, pleonasm necesar pentru dvs. care prindeti foarte greu si
uitati extrem de repede,  scrieti despre subiect si apoi intindeti-va balele
cit vreti. Incercati sa nu pierdeti subiectul. Sau va rezumati la a fi idiot
si/sau imbecil si/sau chiar cretin. Conform DEX!

  Astept ceva concret, nu doar aberatiile dvs. curente si permanente.Sau va
rezumati la a fi idiot si/sau imbecil si/sau chiar cretin. Conform DEX!

  Cînd se suie scroafa în pom

  > Hai domnu linjinier,
  >
  > Elimina numezeala din casa ca sa-ti cantam prohodu cat mai repede. :))))
  > Semi-doctule, la 20% umiditate te sufoci si ai care au oarece probleme
respiratorii pot sa dea coltul.
  > Cand te scoli, in dormitorul ala de la cort al matale, exista 90% umiditate
doar din respiratia a 2 persoane.

  > Meri si dormi in staul ca atat e de tine.
  >
  > Cu stima,
  > Dicu_Sava Cristian
  > www.dsclex.ro
  > http://arid.wordpress.com

sau betonul ar umede si ar lasa ploaia, sau ceata sa intre in casa.
  > Asa este. Izolarea se face pentru a evita punctul de roua, iar umezeala se
elimina prin sistemul de ventilatie de preferat cu schimbator de caldura.

  > DC? T
  >
  > Dubito ergo cogito, cogito ergo sum!
  > Cînd se suie scroafa în pom
  > Cine tace nu e om.