Felicita-l si tu pa saracu' dcct ca tocma' a invatat si el cateva cuvinte noi.
Dan G
On 7/12/2011 1:03 AM, Arhitectura wrote:

Da, domnu inginer,
Recunosc!
Eu sunt tembel, dumneavoastra urmasul genial al academicienei Elena Ceausescu. Aia a primt recunoasterea calitatilor exceptionale de chimist si politician de la barbatul ei si de la PCR. Dumneavoastra nici macar sef de organizatie de baza, in demnul continuator al traditiilor comuniste PSD, nu ati ajuns. Apoi, daca aia care va cunosc de zeci de ani, ca mare om politic si savant, nu v-au onorat nici macar cu pozitia de secretar de partid peste 10 oameni, eu nu pot sa ma pun contra.
Cu stima,
De la un tembel,
catre un savant de trenume mondial
Dicu-Sava Cristian
www.dsclex.ro <http://www.dsclex.ro>

    *From:* dan-calin <mailto:office.sunval...@gmail.com>
    *To:* protest-ro@yahoogroups.com <mailto:protest-ro@yahoogroups.com>
    *Sent:* Monday, July 11, 2011 11:19 PM
    *Subject:* [protest-ro] Re: panorui pe blocuri

    Iata mesajul dvs., acesta este nivelul dvs. intelectual. Acum ar
    trebui sa scriu despre boiler, telefon, batbierit, fisa de 5, in
    sula, samd.
    Sint plictisit de  prostia dvs., de imbecilitatile dvs. , de
    idioteniile dvs. , de cretinismele dvs. Mi+e lehamite si greata
    de  prostia dvs., de imbecilitatile dvs. , de idioteniile dvs. ,
    de cretinismele dvs.
    .
    Nemarginita dvs. prostie, lipsa absoluta a culturii tehnice, va
    obliga ca de fiecare data cind se discuta despre ceva legat de
    fizica, chimie, mateamatica, biologie, adica stiintele de baza,
    dvs. sa o luati pe aratura. Pentru ca nici macar wiki nu va ajuta.
    NU intelegeti, sinteti depasit!
    Neghiobia (o insulta!?) dvs. nu va  permite sa spuneti ceva
    concret despre tehnica, despre procesele fizice implicate in
    aceste procese, asa ca aberati de zor. "Artimetica" dvs. este
    jalnica, comportarea patetica si penibila.
    Dvs. nu puteti trece de nivelul intelectual al prescolarului, iar
    asta are o definitie clara: *imbecilitate*.
    Uneori insa dati dovada de o lipsa totala de inteligenta si asta
    este definita ca *idiotenie*.
    Este posibil sa fi avut in copilarie probleme cu tiroida,
    frecventa in zona Vaslui,  care sa nu va fi permis o dezvoltare
    suficienta a creierului. Boala se numeste *cretinism*.
    Asadar incerc sa revin la discutiile initiale.
    Puteti explica tehnic despre punctul de roua, respiratia
    peretilor, umiditate relativa si absoluta, transfer de caldura,
    samd sau va rezumati la a fi idiot si/sau imbecil si/sau chiar
    cretin. Conform DEX!
    Aveti un alt calcul pentru panourile fotovoltaice, cit costa si in
    cit timp se amortizeaza o asemenea investitie? Sau va rezumati la
    a fi idiot si/sau imbecil si/sau chiar cretin. Conform DEX!
    Aveti o alta intelegere a legilor 139/2010 si 220/2008, sa
    discutam pe articole daca aveti minima capacitate de a le citi si
    intelege chiar si cu greu.
    Repet inca o data, pleonasm necesar pentru dvs. care prindeti
    foarte greu si uitati extrem de repede,  scrieti despre subiect si
    apoi intindeti-va balele cit vreti. Incercati sa nu pierdeti
    subiectul. Sau va rezumati la a fi idiot si/sau imbecil si/sau
    chiar cretin. Conform DEX!
    Astept ceva concret, nu doar aberatiile dvs. curente si
    permanente.Sau va rezumati la a fi idiot si/sau imbecil si/sau
    chiar cretin. Conform DEX!

    Cînd se suie scroafa în pom

    > Hai domnu linjinier,
    >
    > Elimina numezeala din casa ca sa-ti cantam prohodu cat mai
    repede. :))))
    > Semi-doctule, la 20% umiditate te sufoci si ai care au oarece
    probleme respiratorii pot sa dea coltul.
    > Cand te scoli, in dormitorul ala de la cort al matale, exista
    90% umiditate doar din respiratia a 2 persoane.

    > Meri si dormi in staul ca atat e de tine.
    >
    > Cu stima,
    > Dicu_Sava Cristian
    > www.dsclex.ro
    > http://arid.wordpress.com

    adevarate, caramida sau betonul ar umede si ar lasa ploaia, sau
    ceata sa intre in casa.
    > Asa este. Izolarea se face pentru a evita punctul de roua, iar
    umezeala se elimina prin sistemul de ventilatie de preferat cu
    schimbator de caldura.

    > DC? T
    >
    > Dubito ergo cogito, cogito ergo sum!
    > Cînd se suie scroafa în pom