Peste criza economica, generata de gooana dupa profit este si problema
cresterii populatiei.
Sintem tot mai multi si  presiunea pe resursele planetei creste.
http://www.worldometers.info/ <http://www.worldometers.info/>  6.978
miliarde   Exista o problema majora,  un conflict, o contradictie intre
nevoia pietei de forta de munca si  suportabilitatea naturala a
planetei. Omul este o specie  endemica, care dauneaza grav planetei si
naturii. Asa ca viitorul este  sumbru: suprapopulare, schimbari
climatice, imbatrinirea populatiei, reducerea  resurselor naturale,
crizele economice, samd. De fapt problemele nu ar fi  asa de mari daca
nu s-ar umbla dupa profit cu orice pret si prin orice  mijloace.
http://www.realitatea.net/omenirea-in-pragul-colapsului-demografic-incep\
e-batalia-pentru-alimente_852877.html
<http://www.realitatea.net/omenirea-in-pragul-colapsului-demografic-ince\
pe-batalia-pentru-alimente_852877.html>

DC?  T

Dubito ergo cogito, cogito ergo sum!
Cînd se suie scroafa în  pom
Cine tace nu e om.

--- In protest-ro@yahoogroups.com, "dan-calin" <office.sunvalley@...>
wrote:

> Vor trece cu bine de criza  statele care isi asigura integral energia
si
> hrana. Si aici favorita este  Rusia. La fel de bine vor trece  acele
> state care produc bunurile necesare altor productii: China.
Productia
> [...]
> Cînd se  suie scroafa în pom
> Cine tace nu e om.
>

> --- In protest-ro@yahoogroups.com, M Cristian Ioan cristioanm@

> facem noi, Europa?

> pamant?

> majoritatea productiei mondiale se face in China!

> China. Si chiar in 1994, cind importam calculatoare de la americani,
in
> interior placa de baza era "made in China"!

> cumpere produsele?

> vinde gasele, daca UE nu va mai avea nici bani, nici industrie?

> asti din datoriile externe ale aproape TUTUROR tarilor?

Raspunde prin e-mail lui