  From: M Cristian Ioan
  To: protest-ro@yahoogroups.com
  Sent: Friday, July 15, 2011 11:37 PM
  Subject: Re: [protest-ro] Vine marea criza mondiala

  dar de data asta are ceva dreptate pedesereul!

  cine e de vina ca America intra in incetare de plati?

  (nu am inteles insa LA CINE sunt ei datori)

  da, cred ca Rusia si respectiv China o vor duce ceva mai bine, fie si numia
pentru faptul ca nu au facut chiar atatea “bule” care acum se sparg ca niste
baloane de sapun ce sunt!

  repet, la inceputul lui 1994 primem calculatoare dis statul Washington (a nu
se confunda cu Washington, DC) si vedeam ca placa de baza este facut in China,
dar microprocesorul era inca american, intre timp insa s-au schimbat lucruile