Monezile nu sint proaste.  Monezile sint "prostite" de banci ca sa
speculeze variatiile de curs pe care ele  obtin "profit", profit pe care
apoi il imprumuta. Adica imprumuta nimic. Pentru  ca acest profit este
baza crizei actuale.   Eu as fi prabusit bancile  si le-as fi adus la
rolul lor initial. In 2008-2009 s-au tratat efectele si nu  cauzele.

DC? T

Dubito ergo cogito, cogito ergo sum!
Cînd se  suie scroafa în pom
Cine tace nu e om.

--- In protest-ro@yahoogroups.com, M Cristian Ioan <cristioanm@...>
wrote:

> 1. unele tari petroliere au inceput sa renunte la dolar in favoarea
Euro

> Daca am fi fost acusi trei ani, se putea spune “bine
fac!”, dar acum?

> nu doar Grecia este in criza, ci si Portugalia, urmeza Italia, nici nu
mai conteaza ce face Romania!

> ce motivatie are un stat ce exporta masiv o materie prima foarte
solicitata sa treaca de la o moneda proasta, la alta si mai proasta?

> 2. exact ASTA spuneam pe alta lista, cirza a fost rezolvata salvand
BANCILE.

> dar la ce o sa le foloseasca, ce vor mai face bancile cand economia
respectivelor state, pt care nu s-au depus eforturi de salvare, se va
prabusi de tot?

> pe seama cui vor mai trai?
>

> 3. asta cu placile de baza si alte componente am observat-o si eu:
TOATE sunt produse in CHina, dar cele care le importam din State,  la un
pret considerabil mai mare, aveau si o calitate mai buna!

> acum nu mai stiu cum este, pt ca sunt doar uTILIZATOR de PC< nu mai
imi trec multe prin mana ca sa pot face o comparatie ...

comuna a Europei. SUA nu putea sa isi mai externalizeze crizele.
> Asa am ajuns la criza din 2009.
> Care a fost "rezolvata" foarte prost, bagind banii tocmai in hotii de
bani: bancile. Criza doar a fost mascata.

> SUA este datoare intregii lumi. Daca petrodolarii devin petroeuroi,
SUA este pe butuci.

>  IBM si Dell si altii si-au facut majoritatea componentelor acolo unde
profitul se maximiza. Aceeasi placa o gaseasi si in IBM si in jaful
asamblat pe vapor.
> Diferenta de pret era data de incadrarea in parametrii. Practic ce
"cadea" la testele IBM era complet functional si se putea instala in alt
sistem.
> Intre timp lucruririle s-au mai schimbat.

Raspunde prin e-mail lui