  From: dan-calin
  To: protest-ro@yahoogroups.com
  Sent: Thursday, July 14, 2011 11:59 AM
  Subject: [protest-ro] Re: Vine marea criza mondiala

  Peste criza economica, generata de gooana dupa profit este si problema
cresterii populatiei.

  Sintem tot mai multi si presiunea pe resursele planetei creste.
  http://www.worldometers.info/
  6.978 miliarde

  Exista o problema majora, un conflict, o contradictie intre nevoia pietei de
forta de munca si suportabilitatea naturala a planetei.
  Omul este o specie endemica, care dauneaza grav planetei si naturii.
  Asa ca viitorul este sumbru: suprapopulare, schimbari climatice, imbatrinirea
populatiei, reducerea resurselor naturale, crizele economice, samd.
  De fapt problemele nu ar fi asa de mari daca nu s-ar umbla dupa profit cu
orice pret si prin orice mijloace.

http://www.realitatea.net/omenirea-in-pragul-colapsului-demografic-incepe-batalia-pentru-alimente_852877.html

  DC? T

  Dubito ergo cogito, cogito ergo sum!
  Cînd se suie scroafa în pom
  Cine tace nu e om.

  --- In protest-ro@yahoogroups.com, "dan-calin" <office.sunvalley@...> wrote:

  > Vor trece cu bine de criza statele care isi asigura integral energia si
  > hrana. Si aici favorita este Rusia. La fel de bine vor trece acele
  > state care produc bunurile necesare altor productii: China. Productia
  > va fi mai mica, va asigura dezvoltarea interna, si barterul va deveni
  > metoda favorita. In plus se vor cumpara pe nimic active sau imobiliare.
  > Unde sint banii? La banci si in averile unora. Iar multi bani sint
  > netipariti si circula liber. Ce ne facem noi? Incepem sa murim!
  >
  > DC? T
  >
  > Dubito ergo cogito, cogito ergo sum!
> [...]

Raspunde prin e-mail lui