1. unele tari petroliere au inceput sa renunte la dolar in favoarea Euro

Daca am fi fost acusi trei ani, se putea spune “bine fac!”, dar acum?

nu doar Grecia este in criza, ci si Portugalia, urmeza Italia, nici nu mai
conteaza ce face Romania!

ce motivatie are un stat ce exporta masiv o materie prima foarte solicitata sa
treaca de la o moneda proasta, la alta si mai proasta?

2. exact ASTA spuneam pe alta lista, cirza a fost rezolvata salvand BANCILE.

dar la ce o sa le foloseasca, ce vor mai face bancile cand economia
respectivelor state, pt care nu s-au depus eforturi de salvare, se va prabusi
de tot?

pe seama cui vor mai trai?

3. asta cu placile de baza si alte componente am observat-o si eu: TOATE sunt
produse in CHina, dar cele care le importam din State,  la un pret considerabil
mai mare, aveau si o calitate mai buna!

acum nu mai stiu cum este, pt ca sunt doar uTILIZATOR de PC< nu mai imi trec
multe prin mana ca sa pot face o comparatie ...