Domnule I.C.I. = Imbecilitate, cretinism, idiotenie.     Sforicica de
legat  urechile de bidon si Alzheimerul, nu va ajuta sa intelegeti ca
dvs. sinteti un  simplu utilizator de calculatoare, un fel de habarnist.
Spre informarea dvs.  programele pot fi setate.

DC?  T

Dubito ergo cogito, cogito ergo sum!
Cînd se suie scroafa în  pom
Cine tace nu e om.

> Nimic nu este perfect, dar cand esti urechist ca unii ingineri este
normal sa umpli chilotii si din cauza unui cookie cu ActivX.
> Daca chiar avea BitDefender, ii bloca firewall-ul din el, orice fisier
cu .exe in coada sau executarea lui.

> Cu stima,
> Dicu-Sava  Cristian
> www.dsclex.ro
> http://arid.wordpress.com

succes in atac tocmai pt ca reusesc ss se ascunda fata de motoarele de
detectare!

>   trebuie sa traisca producatorii de AV, daca antivirusii gratuiti a r
fi perfecti, ce s-ar face?

>   trebuie sa apara noi si noi amenintair informatice, asa cum a fost
in domeniul medical cu gripa aviara, gripa porcina, etc

si ii trebe ajutor de la "arhitectu'?
>   Dan G
>   On 7/15/2011 12:59 AM, Arhitectura wrote:
>

>     In mod cert ati fost atacat cibernetic, pentru convingerile dvs
politice !
>     Dar

Raspunde prin e-mail lui