  From: M Cristian Ioan
  To: protest-ro@yahoogroups.com
  Sent: Wednesday, July 20, 2011 10:19 PM
  Subject: Re: [protest-ro] Virus!!

  Da, sunt masochist – sambtaa am facut pomenirea pt mama, iar acum este si
Misu pe moarte, maine il mai duc la doctor, dupa aia cheltuieli de inmormantare.

  la fiecare salariu, intru pe descoperire de cont, asa ca am ramas fara
calculator, doar cu notebookul din 2009

  Am vazut la inceputul anului, noua generatie de procesoare sandy Bridge sunt
mai puternice si mai ieftine decat cele de anul trecut, poate nici nu trebuie
i5, ci este de ajuns i3!

  si este foarte bine ca are procesorul grafic integrat, mie nu imi trebuie
placa video pt jocuri 4D, asa consuma mai putin si se incalzeste mai putin!

  dar nu am reusit sa imi cumpar