Eu folosesc asa ceva:
ACER eM355-131G32ikk, 10.1" LED LCD, Intel Atom N455, UMA, 1 GB DDR 3 1066Mhz,
320 GB HDD, 2-in-1 card reader, 802.11b/g/n, eMachines webcam, 6-cell Li-ion
battery, Linpus Lite for MeeGo

Intrucat Atom N455 are activat hyperthreading, merge ceva mai bine decat un
procesor simplu, avand momente de functionare cu "2 procesoare virtuale".
De exemplu antivirusul functioneaza cu un thread si alta aplicatie merge in
background.
Pentru navigare, chestii tip Office, teste de retea, este excelent.
Atentie ! Este construit pentru win 7, daca ii pui un xp ai toate sansele sa
termini partea video.
Partea buna este ca win7 stie exact ce sa instaleze ca sa mearga perfect si cu
maximum de economie de energie..
[ uite asa isi dau mana peoducatorii ... :))) ]
Bateria uiti s-o incarci si are 1,25 kg.

Daca vrei ceva mai performat, sunt si cu N550 (DualCore 1,50) sau N570
(DualCore 1,66) la diferente nesemnificative de pret.
Adica pe la 1.600.

Cu Sandy Bridge gasesti de pe la 2.500 in sus.