From: dan-calin <office.sunval...@gmail.com>
To: protest-ro@yahoogroups.com
Sent: Monday, July 18, 2011 8:31 PM
Subject: [protest-ro] Re: IGRASIE

Cu
"placilii" no comment! Sint .... grele!!!

Daca nu ai subsol, nu iti
trebuie instalatie de ventilatie/aerisire, pentru ca problema ta nu este de
condens ci de infiltratii de apa, zic eu dupa ce ai spus.

De regula apa nu curge pe
sub perete ci se infiltreaza prin capilaritate.
Depinde de modul cum s-a
efectuat subzidirea. Daca subzidirea s-a facut cam asa :"se
recomanda saparea sub actualele fundatii a unor portiuni de circa un metru
lungime si pe adincime corespunzatoare noilor fundatii, oricum macar pina la 80
cm; se armeaza, se cofreaza, dupa care se betoneaza; dupa intarirea betonului
se
sapa zonele lasate nesapate initial, se inadeste armatura din zonele turnate cu
cea montata in zonele sapate in etapa 2, dupa care se cofreaza si se betoneaza
si acestea", atunci este bine."

Daca ati
pus la exterior si folie care sa impiedice apa sa ajunga la perete (lipita),
cred ca problema dvs. este, cel putin teoretic, rezolvata. Capilaritatea
betonului
este foarte mica.

Eu zic sa
astepti sa treaca anul acesta.

DC? T

Dubito ergo cogito, cogito ergo sum!
Cînd se suie scroafa în pom
Cine tace nu e
om.

--- In protest-ro@yahoogroups.com, Gushterul LAIR <gushteru@...> wrote:

> Nu, n-am subsol.
> Placile sunt cat camerele. Ce sa muti 16mp .... :)
>

> Da tevile de drenaj sunt o solutie, la fel si rigolele dar ce te faci cu apa
> care se infiltreaza pe sub ele... Apa ajunge la nivel pe sub subzidire sub
> casa? Sau va mentine mereu aceeasi directie a gravitatiei?
>

> Gushterul

Raspunde prin e-mail lui