From: M Cristian Ioan <cristio...@gmail.com>
To: protest-ro@yahoogroups.com
Sent: Tuesday, July 12, 2011 8:23 AM
Subject: [protest-ro] IGRASIE

pun Subiectul “igrasie,” pt ca acum despre AST
discuta

igrasia nu vine nici de la panourile de pe bloc, subiectul
meu initial, nici de la umiditatea prinsa in interiorul apartamentului etansat,
ci din subsol, urca prin capilaritate

stiu, pt ca a lucrat tata la INCERC prin 1970

incercau diferite metode de combatere a igrasiei, in afara
clasicului strat izolator cu smoala

este important sa “rupi” capilarele verticale ce permit
apei sa urce

exista pe atunci un brevet al unui inginer roman, ce
folosea electrozi speciali, introdusi in perete, si conectati la
priza!

sistemul functiona automat, daca peretel era perfect
uscat, nu trecea nicun curent, dar la umezeala, se producea incalizre rezistiva
si se elimina igrasia

nu stiu ce mai este acum cu respectiva
metoda!

INCER este unul din foarte putinele institute de cercetare
care mia exista, maar cladirea, am vaut de curand pe Pantelimon

arhitectii nu se impiedica de astfel de detalii minore,
cand iti deseneza casa, no o sa vezi nicodata BURLANELE, pt ca ar fi inestetice
si irelevante!

gata pe azi, ca am plecat la sevici

o zi buna,

Cris,