From: dan G
Sent: Sunday, November 27, 2011 1:58 AM
Subject: Re: [protest-ro] Cenzura, bat-o vina :)

 Am trait destul de multi ani pe vremea lui Ceausescu, si nu prea era rau. Eu
am plecat in 1980, inainte de a incepe munca de sabotare si subminare  a lui
care a dus la "infometare si frig"
Am impresia ca nu prea ai inteles bine piesa care s-a jucat acolo, si care a
inceput prin 1972.
Bineinteles, nu am de gand sa il apar si sa il justific pe Ceausescu in fata
fiecarui cretin, fiecarei lichele care judeca in stil "capiul lui Motoc vrem!"
Inteleg ca esti cam tanar, fara experienta si ai preluat sloganele cu care ai
fost invatat si spalat pe creier, nu ma astept sa fii v'un patriot.
Oricum, inteleg ca acum va lafaiti in belsug,  si caldura, nu va mai disrtuge
nimeni ca popor, construiti impreuna cu baseasca Romania capitalista
multilateral dezvoltata!
Si pentru ca m-ai iontrebat, nu am plecat din Piata Universitatii, ci din Piata
Palatului, si nu am plecat din cauza lui Ceausescu, ci din cauza lichelelor si
trantorilor din jur care  doar sabotau tot ce se incerca sa se faca in tara.