Da, si Onitza i-a facut horoscopul lui Ceausescu, si i-a vazut sfarsitul.
Da, la chinezi le-am dat si i-am incurajet, ca fiecare pasare pe limba iei pere. Au mai fost valuri de chinezi si rusi pin America, si s-au cam dus, acum este doar un nou val.
Dan G
On 11/28/2011 7:39 AM, Arhitectura wrote:

Bai Nea Floricica,
Constat ca matale ai trait degeaba pana la pensie in America !
Sti ce este aia o preluare agresiva ?
Asa a fost "preluata Romania !
Vanga le-a spus si lui Jivkov si lui Creasca ce ii asteapta, basca Leanei ca era si e amot acolo.
Jivkov a inteles si a murit in pat la el !
Ceasca a fost un mai bou ca Bouleanu si a tot tipat dupa Marea Adunare Nationala pana l-au impuscat.
Cam la fel cum faci si mata impotriva galbezitilor.
Floricica, au fost mai destepti ca voi ! Americani :)))
Ca si tu esti os domnesc de american, ca si restul !
N-au inventrat nimic si voi singuri si de bunavoie le-ati dat TOT, ca sa va bage in groapa !
Spune singur, cine i-a interzis lui Mc Artur sa ajunga la Peking ?
www.dsclex.ro <http://www.dsclex.ro>
http://arid.wordpress.com

    ----- Original Message -----
    *From:* dan G <mailto:d...@ghiocel.com>
    *To:* protest-ro@yahoogroups.com <mailto:protest-ro@yahoogroups.com>
    *Sent:* Sunday, November 27, 2011 9:24 PM
    *Subject:* Re: [protest-ro] Cenzura, bat-o vina :)

    Pentru un viitor bun, ajuta cunoasterea si intelegerea trecutului.
    Cretinii care nu l-au inteles pe Ceausescu si l-au omorat, au adus
    imediat tara la ruina, sau poate ma insel eu, e v'o inflorire mare
    pe acolo!
    Cred ca nu prea esti lamurit, plosnitele asiatice traiesc pe
    spatele Americii. Putorile alea asiatice nu au creat nimic in
    toata istoria lor afara de a munci din cand in cand ca sclavi cand
    au fost batuti bine.
    Dar stiu ca admiratia pentru asiatici este cam la moda in Romania.
    Era si pe vremea lui Ceausescu. Maica-mea chiar a invatat chineza.
    Aveam ziare chinezesti de  pe vremea lui Mao pana mai deunazi.
    Dan G