> Cu toata stima si intelegerea, daca vroiati musai
> "marsul biciclistilor" ca
> sa va mai dezmortiti plamanii cu ceva scandari,
> se putea face si impingand
> bicla de coarne.

La marsurile respective nu se scandeaza nimic.
Daca voiam pe langa biciclete, trebuia alt traseu, ca pentru mers pe jos era
prea lung, si nu mai era timp de cerut in termenul legal aprobare pentru alta
actiune, cu alt traseu... Si nici nu ne intereseaza sa mergem pe jos, nu
Politia trebuie sa decida cum mergi... Ea poata sa nu avizeze daca sunt
incidente careva din motivele legale de refuz... de exemplu ca traseul nostru
la intervelul orar solicitat se intersecta sau suprapunea cu alta manifestare
publica deja autorizata, sau ca am cerut autorizare pe strazi inchise din
diverse motive etc. In cazul asta nu exista motiv valabil de refuz, pentru
refuzul se poate da pe motive de legalitate, nu si de oportunitate...

Radu Mititean
CCN