Nu ma mira ca arhitecturica este confuz, nici eu nu sunt lamurit in ce consta marsul vostru, cum afecteaza traficul, si de ce va trebuie permis de la politie. Avem si noi aici demonstratii ale biciclistilor in San Francisco, dar ei se lupta pentru drepturi, si in cadrul demonstratiilor incearca sa blocheze traficul ca sa arate puterea biciclistilor.
Ai auzit cumva de conceptul "masa critica" ?
Dan G
On 1/29/2012 12:34 PM, cicloturism wrote:

--- In protest-ro@yahoogroups.com <mailto:protest-ro%40yahoogroups.com>, "Arhitectura" <dsc1@...> wrote:

> Cu toata stima si intelegerea, daca vroiati musai
> "marsul biciclistilor" ca
> sa va mai dezmortiti plamanii cu ceva scandari,
> se putea face si impingand
> bicla de coarne.

La marsurile respective nu se scandeaza nimic.
Daca voiam pe langa biciclete, trebuia alt traseu, ca pentru mers pe jos era prea lung, si nu mai era timp de cerut in termenul legal aprobare pentru alta actiune, cu alt traseu... Si nici nu ne intereseaza sa mergem pe jos, nu Politia trebuie sa decida cum mergi... Ea poata sa nu avizeze daca sunt incidente careva din motivele legale de refuz... de exemplu ca traseul nostru la intervelul orar solicitat se intersecta sau suprapunea cu alta manifestare publica deja autorizata, sau ca am cerut autorizare pe strazi inchise din diverse motive etc. In cazul asta nu exista motiv valabil de refuz, pentru refuzul se poate da pe motive de legalitate, nu si de oportunitate...

Radu Mititean
CCN

Raspunde prin e-mail lui