Poate ti se pare exagerat, dar daca te uiti la SuperBowl duminica si incerci sa intelegi comentariile, poate sa realizezi ca este ca un fel de joc de sah cu oameni vii, rapid si dinamic. Fiecare jucator are misiune precisa, cu miscari precise, ti se pare o "porcarie" pentru ca miscarea este prea rapida ca sa poti sa o intelegi daca nici nu esti familiar cu jocul. Si pentru ca vezi multi negri pe teren, trebuie sa realizezi ca negrii aia nu sunt niste "brute" ci urmeaza cu grija misiunea trasata de strategia jocului. Sa te uiti la analize unde pe tabla se deseneaza pozitia fiecarui jucator, pe cine ataca, pe cine tine, in ce directie etc. Pe vremurile cand baietii mei jucau, eu faceam munca voluntara sa descriu si sa notez fazele de pe teren. Nu prea este asa usor, Si apropos, iar te sochez! Jocul este foarte fizic dar nu este brutal, nu este bataie, mai degraba il poti asocia cu o "tranta dreapta" Orice lovitura brutala nepermisa este sanctionata sever.
Dan G
On 2/2/2012 9:19 PM, Cristian Ioan wrote:
in primul momnet am fost indignat: cum poti sa compari porcaria ai de fotbal american, cu cel de la noi? insa da, acolo nu ai sansa daca nu aplici o STRATEGIE prestabilita, care trebuie sa fie superioara celei a adversarului
*From:* dan G <mailto:d...@ghiocel.com>
*Sent:* Friday, February 03, 2012 4:10 AM
*Subject:* Re: nu m-am gandit la asta, e ceva adevarat aici!
Eu stiu ca fac de multe ori conexiuni surprinzatoare, dar in general sunt foarte valabile daca le folosesti ca modele. In privinta sporturilor, "am crescut si eu " pe langa baieti, pe care i-am dat la sporturi tipice americane, si cu ocazia asta am invatat si eu multe. Dat fiind ca am stat si am crescut 30 de ani in Romania, am ajut ocazia sa invat sa bat beshica acolo intai asa ca pot sa compar. In baseball si football (american) fiecare faza este pregatita strategic si planificata separat, si bineinteles, cineva trebuie sa planifice si cineva trebuie sa execute.

Raspunde prin e-mail lui