Iso é porque non levades tempo desenvolvendo soft con Git/Mercurial,
pode salvar vidas. Lembrade o que vos digo! Pode salvar vidas!

Non é coña, ogallá vos cambien a git e logo das primeiras dúbidas por
complicacións iniciais cambiaredes de parecer. Vai ser un salto
incribelmente cualitativo no desenvolvemento.

O Ven, 03-09-2010 ás 16:07 +0200, Miguel Branco escribiu: