> Non é coña, ogallá vos cambien a git e logo das primeiras dúbidas por
> complicacións iniciais cambiaredes de parecer. Vai ser un salto
> incribelmente cualitativo no desenvolvemento.

Siiiiiiiii, tras perder un par de días até adiviñar que ssh está a dar
polo cu, terei que
complicarme a vida rescribindo os scripts para iniciar, anovar e
entregar o traballo:
de svn up e svn commit terei que pasar a un maremagnum de git clone,
git config non-sei-cantas cousas,
git branch, máis git checkout, non-sei-cantos máis git fetch, git
push, git pul e git rebases,
para finalmente dicir: si, estou rebasado, sigo mañá.

Para l10n é excesivamente complicado, caseque tanto como facer un
script con wget para coller determinados ficheiros dunha web, e
realmente non se poderá aplicar no entanto non se resolva unha
cuestión conceptual: as ferramentas de diferenzas están moi orientadas
a liñas de texto, mentres que en l10n o conceito básico é o unidade de
tradución.

Nota: nótouse o ton de sorna no siiiiiiiii ?