2010/9/4, Fran Dieguez <lis...@mabishu.com>:
> Entón porque non empezas polo punto onde queres resaltar que non
> precisas un SCV para xestionar traducións.

Creo que non liches ben o correo anteriork, en concreto a  parte onde di:

Non estou a argumentar contra o uso de SCV en l10n, senón que indico
que para chegar a
ter operativo un repositorio git no lado do PST hai que facer
mooooitas operacións diferentes. Así mesmo, na operativa diaria tamén
se modifica o procedimento operativo, pero dun xeito máis simple
(aumentase dun só commit a un commit e un push)

> Recomenda usar dentro de KDE
> algo como Transifex ou desenvolve algo mellor.

As interfaces web teñen o mesmo defecto co escritorio: cando hai que
manexar varios centos de ficheiros, acórdaste de Palo Alto.
Con respecto ao de desenvolver algo mellor, recórdoche que isto é
l10n, non desenvolvemento.