listener > auditor (observador). Nas linguas latinas asociámolo á
actividade contable pero non ten por qué.
event >  actividade, incidencia, acción. Isto xa o temos tratado.

event listener > auditor de actividade (no ámbito da informática,
forma parte dun «observer pattern», patrón de observación ou patrón de
observador/observábel: http://en.wikipedia.org/wiki/Observer_pattern)

A diferenza entre observador e auditor, non a teño moi clara. Entendo
que se lle pode chamar observador polo lugar que ocupa no modelo de
deseño (observa o obxecto) pero cando realiza unha función (por
exemplo notificar) actúa como auditor.