A ver, a ver, que non dou feito:

supoñamos que teño varios dicionarios de especialidade (na páxina do
manual do hunspell falan de médicos, pero poñamos que son
informáticos, ou de xeografía), poñamos que 19, e que os quero cargar
para "mellorar" os resultados dunha corrección ortográfica.

Sabe alguén que formato teñen que ter eses dicionarios para que se
recoñezan as palabras derivadas (feminino, masculino, singular,
plural, esas cousas) ?. Non dou localizado información de utilidade
acerca de chamadas a add_dic(), e se o teño que facer mediante un
bucle de add_with_affix() poido voltarme tolo. Bueno, como en pyhunse