On Saturday 02 April 2011 11:44:06 Davide do Arroio wrote:
> Boas!
> Estamos traducindo o medit, un editor de texto e xurdiunos unha dúbida cando
> chegamos a "Smart Home and End".
> Como o traducimos? Como "Cartafol persoal e fin" ou "Inicio e fin
> intelixentes"... O Open-tran dános varias opcións pero non sabemos cal é a
> máis axeitada...
>
> Grazas! :)

Encontrei algo relacionado[1] para EMACS, asumo que a función que tratamos é a
mesma:

;; Some useful bindings for Home and End keys: Hit the key once to go
;; to the beginning/end of a line, hit it twice in a row to go to the
;; beginning/end of the window, three times in a row goes to the
;; beiginning/end of the buffer.  NB that there is no timeout
;; involved.

De ser o caso, Home e End fai referencia ás teclas (eu poríaos por tanto entre
comas latinas). E trátase dun uso intelixente/avanzado desas teclas, así que
imaxino que os tiros van pola segunda das opcións que suxires:

etc.