2011/4/16 Antón Méixome <cert...@certima.net>:
> Saístes no Telexornal. Víaseche a ti, Fran, Miguel e outro, podería
> ser Indalecio?

Sería Macada. Indalecio e Chaves viñeron despois de ter trasladado o
stand a un lugar máis propicio e iso foi despois de que viñeran gravar
os da Galega.

Podedes darlle as grazas a Victor por dicirme que os da Galega andaban
dando voltas pola intranet e polo tanto fun falar con eles para que
tomaran uns planos do stand e nos fixeran unha entrevista. Debian ter
présa e non houbo entrevista, pero xa me conformo con que nos botaran
pola Galega.

O certo é que hoxe tivemos que andar detrás de moita xente para
conseguir algo de proveito.

> Foi moi de pasada pero fixestes de "ilustración" cando se falaba dos
> obradoiros da XGN en contraste cos "frikis" que levaban moitas horas
> sen durmir (iso era o único que parecía importarlle ao xornalista que
> lles puxo o micro diante)

É que andaban buscando á xente que máis lles conviña e non lles valía
calquera. Paréceme bastante raro que atoparan a moita xente que non
durmira. Este ano pasaron cousas raras como que a maior parte da xente
durmiu a primeira noite da XGN.

Supoño que mañá sairán as fotos de cando se achegou a "delegación da
Xunta" ao noso stand. Supoño que como só había tres lles debeu parecer
que non ir a todos quedaba mal.

Deica